• Jalgratast ära jäta päikese kätte pikalt seisma. Valgus on kõige kahjulikum komponent jalgratta kummist osadele. Siin ei ole vahet kas seda teha suvel lõõskava päikesega või talvel. 
  • Kui kavandad jalgratta pesu siis sinu peamised abivahendid on selle juures käsn ja puhas vesi. Soovitav on kasutada spetsiaalseid jalgratta puhastamiseks mõeldud vedelikke. Näiteks Green Oili või Pedro`s tooteid. Ja meile kõigile meeldib survepesurit kasutada kuid ratta puhul ainult siis kui olete sattunud mudamülkast läbi väntama. Teistel juhtudel las ta jääb teiste asjade pesuks. Kui sind võlub aga survepesuri veejuga siis pea meeles, et rummude, keskjooksu , kaelakausside, käiguvahetajate, käiguhoobade ja pedaalide juurest hoia teda eemale, sest nendest kohtadest ei kuiva vesi ära ning tekib rooste. Rooste ja jalgratas kahjuks omavahel läbi ei saa.
  • Regulaarne hooldeintervall mõjub ratta osadele ja ka kogu tervikule positiivselt. Ratast hooldades pikeneb selle eluiga vähemalt 5 korda!
  • Jalgratta ketti õlitame iga 100 km tagant. Või kui sõidutingimused raskemad: liiv, vesi, pori- siis ka tihedamini. Ketiõli lisame, aga minimaalselt igale keti ühenduslülile. Sellega ei kuluta me liigselt õli ja säästame oma rahakotti. Samuti ei hakka meie kett liigset mustust koguma ega oma eluiga lühendama. Parim ketiõli on roheline ketiõli. Siis on kindel, et meie seljataha jääv looduskeskkond jääb sama puhtaks nagu ta enne meid oli ja on ka edaspidi nauditav läbimisteekond!
  • Tuled on sama olulised asjad jalgratastel nagu teistel liiklusvahenditel. Kui sa võimast Prožektorit ei taha siis saad soetada väikese kuid võimsa. On ju hea kui märkad teisi ennem. Tee ka ennast alati nähtavaks. Lihtne kvaliteetne komplekt märgutulesid maksab vaid 9,95! Patareid oleme omal nahal ära proovinud. Peavad vabalt vastu kaks suvehooaega. LED on väga ere ja olete märgatav juba 250m pealt. Pidage meeles tulede valimisel, kümme LED tulukest ühe korpuse sees ei tähenda alati head valgustit! Loeb valgustugevus ja hea taaslaetav aku.
  • Kui oled sunnitud rehvi vahetama siis vahetamisel kasuta vanakooli meetodit- rehvimantli sisemine külg kata talgiga. On asja uuritud ja tehtud tähelepanekuid, et see aitab ka väikeste võõrkehade vastu, mis kipuvad õhukummi katki torkama. Õhukumm ei ole siis nii seotud välisrehviga ning annab õige vähe liikuma võõrkehast eemale!